Friday, November 28, 2008

tak best~~

Kes nie jadi pasal kebodohan driver pro2 rusa tu....ade ke patut die nak crossing highway tu...aku pon tgh layan 120km/h...kalo nak cross pon ko tggu la jalan kosong ke hape nie tak...main bedal je.......sempat gak la aku maki hamun die sebelum ambulan duk angkut mereka ke hospital......haih~~

aku pon salah gak..huhuhuh...120km/h di 70km/h area...tapi aku nak cepat pasal nak kena p KLIA utk pickup mak aku....lagi satu aku tak paham ngan prosidur polis nie...aku eksiden under kawasan Sepang just beberapa meter lagi nak border Putrajaya still polis Putrajaya suh tunggu polis area Sepang yg handle kes...apehal?

gambar menceritakan segalanya...hahaha


agak terukkan?

haih~~(aku yg baju itam belang blakang tu)

50.7 meter kesan brek ku...

Perodua rusa yg salah!!suspek curik besi divider...

aku hanya lebam kat dahi(kena stereng),adik aku melecet dagu kena seatbelt,adek aku yg lagi satu luka gak kat badan tapi tatau pasai pa...hahah

moral of da story sentiasalah alert dengan segala apa yg berada dihadapan anda dan pakailah seatbelt!

5 comments:

Ramzul Ramli said...

tatau plak lu pon layan blogging. haha!

drivers kat mesia mmg bangang. sukati mak bapak diorang nak change lane. bawak mcm siput tapi berangan nak lepak kat fast lane. the law & mentality should be revised, speed doesnt kills, STUPIDITY (in this case, driver rusa tuh) DOES!

i'm with you bro! aku mmg against mereka2 yg bodoh sombong mangkuk hayun drivers yg bawak SLOW on FAST LANES!

wan8 said...

huhuu...bro..lame tak jumpe..

yeah,mmg mentality driver malaysia nie susah nak ubah...

in dis case,driver tu sangat SANGAT la buduh...

Anonymous said...

hui..ni bila punya kejadian ni..
driver rusa tu pkai otak rusa ke bodoh sgt tu..haihh..

Adlan said...

hek eleh.. sempat lagi ko eksiden rupanya.. tapi waja tengok elok je.. ke tadi berlaku ni?

angeldream said...

border kawasan jagaan polis tak sama dengan border kawasan daerah.

:angeldream: