Friday, November 28, 2008

Anot Tagged Saya

Noob2 pon da kena tagged...haih~~..ape2pon anot akan ku cuba jawab setulus ikhlas...hahaha

1. 7 ciri² wanita/lelaki idaman anda.
♥ kelakar
♥ buleh layan kepala gila saya
♥ tak mudah marah
♥ tak suka membebel
♥ boleh terima hobi saya(mod kereta)
♥ yg suka window shopping saja...haha
♥ hot~~
♥ yg bukan jenis kalo ade prob cari bangunan tinggi..hihi

2. 7 wanita/lelaki yang pernah anda minati sepanjang hidup.
♥ Halle Barry
♥ Farah Syikin(ms skolah rendah)

♥ classmate time high school(^_^)
♥ Friendstermate...hhuuhu

♥ Nana
♥ Nurul Hidayah Ismail

♥ Fouziah Gaos(slurrpp)


3. 7 perasaan sekiranya keluar dengan seseorang yang anda minati.
♥ asik sms je ngan die sehari sebelum
♥ bangun tido awl(herk~)
♥ rajin kemas kereta..hahha

♥ dengar lagu sentimental dalam kereta
♥ kelu lidah nak berkata-kata
♥ senyum manjang
♥ malam tdo samapi termimpi-mimpi...haha


4. 7 tempat istimewa yang ingin dilawati bersama pasangan anda.
♥ bandung
♥ pulau redang
♥ china
♥ australia
♥ rome
♥ london
♥ dublin

5. 7 barangan/sesuatu istimewa yang mungkin akan anda hadiahkan pada pasangan anda.
♥ Chocolates
♥ percutian yg istimewa
♥ kasut(hahaha)
♥ makeup set(?)
♥ rantai
♥ teddy bear 
♥ Handphone (mungkin)

6. 7 tajuk lagu yang akan anda nyanyikan untuk pasangan anda.
♥ i think i love you - fullhouse
♥ aku milikmu - dewa19
♥ just the the girl - the click five
♥ my noo - usher
♥ chantik - altimet
♥ jatuh cinta - project pop
♥ still loving u - scorpion

sory anot...yg last skali tu aku tatau nak tag sape...huhhu...sory aku kuarkan dari list..bolehkan?

No comments: