Thursday, November 27, 2008

drama hari ini~~

tadi aku ke UNITAR untuk mengambil gambar semasa konvo itu ari...ngah sibuk2 duk nak cari gambar aku ade plak minah nie duk gado2 + bising2 ngan cina kedai gambar tu...antara perbualan yg aku dengar:

minahperasanhot: kenapa gambar saya tak cantik?

cinagambar: bukan salah kami..org sebelum awk yg lambat jalan nak turun pentas.

minahperasanhot: uik,tak bleh la mcmnie...aku bayar la utk gambar nie..(nada tinggi)

(aku dalam ati mengomel gak apehal minah nie)

cina gambar: kami takleh buat apa2 pasal ini gmbr...kami ade 4 photographer depan pentas...sume gambar sama..

minahperasanhot: takkan bodoh sgt sume tu amik gambar yg sama...(jerit)

cinagambar: ~~~diam~~~

minahperasanhot: YOU RUIN MY IMPORTANT DAY OF MY LIFE!

pastu pompuan tu blah macam tu je...sepatutnya ada 1 gambar yg patut kene bayar tapi die tak bayar...aku tgk cina tu terkebil2 je...aku mintak tgk gmbr yg diperkatakan tu...mmg agak truk gak la....1 gambar ada 2 orang....hahaha..

(p/s:aku pon plik apesal gambar sume leh sume kalo ade 4 photographer)

haih~~

sekian....

2 comments:

n y w a said...

hahaha..sian minah tu..mmg patut pun die x byr..kalo aku pun aku x sudi nk byr..

wan8 said...

hahaha...serius ko patut ade kat situ..mmg best