Thursday, December 4, 2008

10 Facts and Habits Tag

adoila...skali incik adlan tag saya...seb baik yg mudah2..hahah

  1. saya suka menyanyi dengan kuat dalam kereta bila memandu laju (itu fact dan hobi)
  2. saya suka org mesej saya daripada telefon saya kecuali perkara yang sangat penting (itu fact)
  3. saya suka membeli belah di bundle (itu hobi)
  4. bila saya ke shopping mall saya akan masuk paling kurang 2 kedai cd muzik (itu fact dan hobi)
  5. saya suka kumpul kasut (itu hobi)
  6. saya suka potong rambut walaupon rambut saya pendek (itu fact)
  7. air soya membuatkan saya rase kenyang (itu fact)
  8. maxis broadband membuatkan saya seperti hendak menjerit setiap masa (itu fact)
  9. bilik saya amatlah bersepah sampai nak cari handphone kena mengali (itu fact)
  10. saya suka dangan seseorang (^-^) (itu fact) perempuan ok?
5 orang kene tag - huda ittaranotawynUbi and cik im.

2 comments:

Jard The Great said...

uits..kalo dh suke tu,...cptla bertindak..hehehe..

wan8 said...

hee...