Thursday, March 5, 2009

Visiting Old School (SMAKL)

Huhuhu...sejak aku tinggalkan sekolah ni pada tahun 2001,dah lama tak jejak balik ke dalam kawasan sekolah nie..tapi 28/2/09 aritu aku kembali ke sekolah yg banyak kenangan(banyak ke?) untuk menemani seorang kawan melihat adik beliau bersukan..banyak gile da berubah sekolah nie..naik pening aku tgk..dlu banyak gak tempat2 yg chantiq2 tp skang da macam hape tah...haih~

tapi bile pandang surau(dulu masjid) sekolah tu mcm2 terlintas dibenak pemikiranku yg agak tajam..port ponteng kelas..belakang mimbar lagi tu..sekali datang guru kesayangan sume terus sebat..adeh..macam2 aku buat..nakal aku dlu mase kat cnie..tapi kat sini gak la aku belajar hidup berdikari..basuh baju sendri,makan ramai2 dengan kawan2 dan macam2 lagi la..owhh...sungguh rindukan saat2 itu..

hahaha...but anyway i love my school even i been there for only 3years(9901)..money can't buy memories..enjoy da pic..









3 comments:

Cute And Naughty Action that Developed into Attraction said...

rindunya tempat nih.. wah~
melawat smakl.. besh3.. =)

arippoo00oo said...

huhu..bapak la bhgn entrace smakl tu..lain gle da~,~

ibnsoleh said...

kena pi jugak nih...tapi bile haaa???